« فن آوری مدیریت ساختمان به وسیله سیستم شبکه It

مزایایی که باید یک درب اتوماتیک داشته باشد

مزایایی که باید یک درب اتوماتیک داشته باشد

  توسط ساناز معصومی  , شنبه 3 فروردین 1398, موضوعات: بدون موضوع

یکی از اصلی‌ترین مزایای آنها‌، راحتی‌ایی است که به همراه دارند. یک درب اتوماتیک باعث می‌شود تا افراد به راحتی از میان درب عبور کنند و دیگر نیازی به دستی باز کردن درب‌های سنگین نمی‌باشد، و برای مشتریان شما در اولین لحظات ورودشان به ساختمان شما نوعی استقبال محسوب می‌شود. این نوع از درب‌ها بسیار می‌توانند در حل مسائل مربوط به دسترسی نیز به شما کمک کنند و کاربردی و اثرگذار هستند، به عنوان مثال، افراد معلول یا کم توان با این قابلیت درب‌ها راحت و بدون هیچ زحمتی وارد ساختمان می‌شوند.


مزیت دیگری که این دسته از درب‌ها دارند این است که می‌توان با نصب آنها در فضا نیز صرفه‌جویی کرد، و بهترین گزینه برای دفاتر کاری است که از فضا و مکان کوچکی برخوردار هستند. انتخاب تک درب‌های لغزشی (سُرخورنده) و یا درب‌های لغزشی تلسکوپی از گزینه‌های مناسبی برای فضاهایی با دسترسی کم محسوب می‌شوند.
درب‌های اتوماتیک حتی در مدیریت مسائل امنیتی نیز به شما کمک خواهند کرد. کارکنان امینیتی شما به راحتی می‌توانند درب‌ها را از راه دور کنترل کنند، این مورد به این معنی است که آنها حتی می‌توانند حجم افراد و جمعیت داخل را نیز به صورت انتخابی کنترل نموده و حتی اگر نیاز باشد درب‌ها را غیرفعال کنند. بیشتر درب‌های اتوماتیک مجهر به سیستم‌های قفل شونده هستند و برای کاربر کنترل بیشتر، افزایش امنیت و حس امن‌تر بودن محیط را به همراه دارد.
درب‌های اتوماتیک ما از بالاترین استاندارهای کیفیت و ایمنی برخوردار هستند. استفاده آسانی دارند و نصب و نگهداری آنها کاملاً توسط گروه‌های فنی تحت نظارت ما انجام خواهد شد.
از درب‌های نوسانی تا درب‌های لغزشی ما، محدوده گسترده‌ایی از تنوع در سبک و سیستم‌های اجرا کننده درب‌ها وجود دارد که با توجه به آنچه که نیاز دارید، می‌توانید به راحتی انتخاب مناسب و درخوری را برای ساختمان خود داشته باشید. حتی در بخش اپراتوری و یا تعویض سنسورها، می‌توانیم نکات سفارشی را به شما ارائه و اجرا کنیم تا بتوانید از با کیفیت‌ترین محصولات در دنیا استفاده نمایید.


درب‌های اتوماتیک چگونه کار می‌کنند؟


 از درب عبور می‌کنند. تمام کاری که ما باید انجام بدهیم این است که به سمت درب قدم برداریم و به طور جادویی درب کامل برای ما باز ‌شود. اما در واقعیت درب‌های اتوماتیک چگونه کار می‌کنند؟
در درب‌های اتوماتیک، گستره‌ایی از سنسورها به کار برده می‌شوند که موارد مختلفی مانند صدا، نور، وزن و حرکت را می‌توانند تشخیص دهند. انواع بسیار گوناگونی از سنسورها وجود دارند که هر کدام برای محیطی مناسب هستند. برای مثال در برخی از درب‌ها، از سنسوری که وزن را تشخیص می‌دهد استفاده می‌کنند. تا اگر فردی در جلوی درب ایستاده باشد و یا در تاریکی دزدی مخفی شده باشد، بتواند تشخیص دهد. یکی از معمول‌ترین سنسورها، سنسورهای حرکتی هستند که برای تشخیص حرکت طراحی شده‌اند و به نواحی که برای آنها از پیش تعریف شده است، سیگنالی را به درب‌ها ارسال کرده و به آنها دستور باز شدن را می‌دهند.
بعد از مجموعه‌ایی از سنسورها، پیام به یک قطعه الکتریکی ارسال می‌شود که به سنسور وصل است و کنترل‌های لازم و مکانیزم باز و بسته شدن درب‌ها را در اختیار دارد. این مکانیزم بخشی از درب‌های اتوماتیک است که با استفاده از چرخ‌دهنده‌ها و نوارهای پلاستیکی، که حرکت درب‌ها را کنترل می‌کنند. مکانیزم‌ها به همراه سنسورها باعث می‌شوند تا افراد به راحتی از درب‌ها عبور کنند.


درب‌های اتوماتیک در موقعیت‌های اضطراری


درب‌های اتوماتیک برای موقعیت‌های اضطراری بسیار کاربردی و سودمند هستند و می‌توان از آنها با اطمینان به ایمنی‌شان و راحتی حرکت، در ایستگاه‌ها و مراکز از آنها استفاده کرد. مانند درب‌های خروج آتش‌سوزی، که از آنها در شرایطی که نیاز به خروج سریع و فرار از موقعیت آتش گرفته شده است، استفاده می‌شود. از آنها می‌توان بارها و بارها استفاده کرد و سریعاً حجم زیادی از افراد را تخلیه نمود. البته می‌توان تنظیمات را تغییر داد و درب‌ها را از حالت اتومات در مواقعی که نیازی نیست خارج کرد تا افراد به صورت دستی درب را باز و بسته کنند، که معمولاً این حالت در درب‌های خروجی ساختمان‌ها مشاهده می‌شود.
در موقعیت‌های اضطراری حتی می‌توان درب‌ها را به صورت اتوماتیک کاملاً بست تا از ورود افراد به داخل ساختمان زمانیکه خطرناک است، جلوگیری شود. از این ویژگی درب‌ها می‌توان زمانیکه ساختمان آتش گرفته و آتش در حال گسترش است استفاده کرد. درب‎های آتش‌سوزی، به آسانی نصب شده و بسیار به حفاظت در برای افزایش خسارت و کاهش خطر تلافات کمک می‌کنند.
درب‌های جداکننده نیز معمولاً نصب و استفاده می‌شوند، که به صورت دستی باید هل داده شده و امکان فرار اضطراری را ایجاد می‌کند. این نوع از درب‌ها را می‌توان کنترل کرد و در صورت بروز شرایط اضطراری توانایی اتصال به امکانات برقی و سیستم‌هایی مانند هشدار آتش‌سوزی را دارند.
درب‌های اتوماتیک سبب خروج راحت از ساختمان شما نیز می‌شود. شما می‌توانید با کمک خُبرگان صنعتی و مهندسین ما مناسب‎ترین و بهینه‌ترین درب‌ها را برای موقعیت‌های اضطراری خود انتخاب کنید.


مصرف انرژی درب اتوماتیک 


مجموعه تنظیمات مصرف کم انرژی این درب‌ها، آنها را برای شما مقرون به صرفه‌تر می‌کنند. در درب‌های کم مصرف، سنسورها کار نمی‌کنند و سیستم هُل دادن یا پدهای فشاری در این درب‌ها جایگزین شده‌اند.  درب‌های کم مصرف به تعداد سنسورهای کمتری نیاز دارند، پس قیمت اولیه درب‌ها بسیار پایین‌تر است. البته درب‌ها با قیمت بالا نیز کاربردها و ویژگی‌های بیشتری دارند و در طولانی مدت سبب برگشت هزینه ای که انجام داده‌اید، خواهند شد. این درب‌ها تنها برای افرادی باز می‍‌شود که برای ورود تلاش می‌کنند، اگر فردی تنها به سمت درب ساختمان حرکت کند، باز نخواهند شد، البته این دسته از درب‌ها بیشتر از درب‌های اتوماتیک کاربردی و سازگار با محیط هستند.
می‌توان تنظیماتی مانند خروج اتوماتیک را به آنها اضافه کرد تا کاملاً اتوماتیک شوند. بیشتر اجراکنندگان طرح، می‌توانند درب‌ها را بر روی کم مصرف بودن تنظیم کنند تا زمانیکه نیاز به اتومات بودن درب نیست، آن را از حالت اتومات خارج کرده و به راحتی در هزینه ها صرفه‌جویی کنید. همانطور که مشاهده می‌کنید، فواید مالی بسیاری دارند که البته می‌توان به مزیت کم صدا بودن آنها به دلیل استفاده از تجهیزات DDA نیز اشاره کرد.
همچنین از مزایای دیگر درب‌های اتومات این است که می‌توانید به راحتی به شما در کاهش هزینه‌ها و قبض‌هایتان کمک می‌کند و با نصب آنها مرتباً برگشت اقتصادی خواهید داشت، حتی با نصب درب‌های کاملاً اتومات یا بسته نگه‌داشتن درب‌های دستی، می‌توانید از هدر رفت کارکرد هواسازها و سیستم‌های گرمایشی نیز به شدت جلوگیری نمایید.


فرم در حال بارگذاری ...

اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

آچیلان در پنجره دوجداره

درب‌های اتوماتیک بدلیل دسترسی راحتی که برای یک ساختمان ایجاد می‌کنند و فواید گسترده‌ایی دارند، در محیط‌های صنعتی و عمومی بسیاری از آنها استفاده می‌شود. یکی از اصلی‌ترین مزایای آنها‌، راحتی‌ایی است که به همراه دارند

جستجو