مزایایی که باید یک درب اتوماتیک داشته باشد »

فن آوری مدیریت ساختمان به وسیله سیستم شبکه It

فن آوری مدیریت ساختمان به وسیله سیستم شبکه It

  توسط ساناز معصومی  , دوشنبه 12 فروردین 1398, موضوعات: بدون موضوع

متخصص فناوری اطلاعات بر اساس اشتوتگارت از تکنولوژی پیشرفته ساختمان استفاده کرده است.آچیلان در به روشی هوشمندانه ای این کار را انجام میدهد. این روش ها راهکارهای شبکه های دیجیتال و تکنولوژی ایمنی هستند.همه چیزبه لطف BACnet( مبتنی بر فن آوری مدیریت ساختمان) تحت کنترل است.آچیلان در بیش از 180 سیستم با کیفیت بالا در ساختمان جدید فناوری اطلاعات IT اجرا کرده است. تمام سیستم های درب اتوماتیک در یک زمان تحت نظارت و کنترل مرکزی قرار می گیرند. آنها از طریق ماژول های رابط در سیستم اتوماسیون ساختمان آچیلان در شبکه و به تکنولوژی مدیریت ساختمان BACnet متصل شدند. در اینجا از توزیع کنندگان درب آچیلان در استفاده می شود: تمام خطوط عرضه و ماژول اینترفیس IO 420 BACnet در این گره مرکزی درب گرد هم آمده است. ساختار یکنواخت توزیع کننده درب اتوماتیک به مدیر ساختمان ازادی های زیادی میدهد. مثلا به گروه های دیگر محصول در هر درب دسترسی داشته باشد. همچنین به همین ترتیب تمام تکنولوژی ساختمان شبکه را بتواند متصل کند.

                                                                                                  (آچیلان در راه حل های شبکه گزه (

راه حل های شبکه های دیجیتال ساخته شده با BACnet-

شبکه های هوشمند در سیستم اتوماسیون ساختمان آچیلان در

نظارت و کنترل مرکزی بیش از 180 درب در سیستم مدیریت ساختمان - راحتی و ایمنی بیشتر

قابلیت های بین رشته ای و تعامل - در هر زمان قابل مشاهده می تواند از هر نقطه بررسی شود

- بهره وری انرژی از طریق تعامل بین فن آوری درب اتوماتیک و کنترل آب و هوا

- پشتیبانی از مرحله ساخت و ساز: ارتباط بین کارشناسان گروه محصول

درب های هوشمند با سیستم اتوماسیون ساختمان آچیلان در و ماژول اینترفیس IO 420 BACnet

GEZE Cockpit و ماژول اینترفیس IO 420 BACnet کنترل تبادل داده بین درب ها و تکنولوژی مدیریت ساختمان را کنترل می کنند. اطلاعات درب (مانند اینکه درب باز یا بسته شده یا قفل شده) از طریق BACnet MS / TP ارائه می شود.سیستم تمام اطلاعات مربوط به وضعیت و عملکرد درب اتوماتیک را انتقال می دهد. این به رایانه مرکزی فرستاده و مستند میشود. داده ها توسط آچیلان در فیلتر شده اند تا جای کاهش ترافیک داده در شبکه ایجاد شود.

در صورت زنگ زدن یا دستکاری درب مدیریت ساختمان می تواند بلافاصله واکنش نشان دهد . برای مثال درب ها را برای حفاظت از خروج اضطراری آزاد کند یا قفل های وحشت را قفل کند.

سیستم های شبکه های در “درب ورودی محوطه دانشگاه”

فضای سبز 500 متر مربع است. بیش از چهار طبقه وجود دارد. دری که به محوطه IT باز می شود و دارای فضایی روشن است. راه حل های ترکیبی درب در منطقه ورودی شامل کنترل دسترسی است. همچنین جلوگیری از خرابی و حفاظت از خروجی اضطراری و استخراج دود قابل اعتماد در صورت آتش سوزی است.

دو درب یکسان همراه سه لت با سرعت کاملا اتوماتیک  گردش روزانه بازدیدکنندگان را مدیریت می کند. این همچنین با درب های کشویی اتوماتیک منحصر به فرد به عنوان بسته های شبانه مجهز شده است

دو خروجی دو لته اتوماتیک اوژانسی با قابلیت چرخش درست در سمت چپ و راست قرار دارد. این درب ها برای اطمینان در دسترس هستند. این درب ها به لطف عملکرد چرخشی هوشمند به راحتی به صورت دستی باز می شوند.

یکی از خروجی های اضطراری به نام  RWAاست. این دستگاه  تهویه مطبوع با K 600دارد. در هنگام اتش درب اتوماتیک باز میشود. بنابراین اتش و دود به راحتی خارج میشوند.

سیستم کنترل در دسترس و قفل خودکار است. پس خروجی های دیگر اضطراری بی فایده اند. در صورت خطر قفل توسط هرفردی از داخل میتواند باز شود.

یک جزء کلیدی امنیتی کل سیستم درب اتوماتیک ، واحد مرکزی درب است: مدیر ساختمان می تواند وضعیت درب را از راه دور در هر زمان تغییر دهد. میتواند تنظیمات آن را تغییر داده . او حتی میتواند حالت عملیاتی (مانند “نگه داشتن باز") را از طریق ساختمان فن آوری مدیریت کنترل کند و دستورالعمل های مرکزی برای همه درها یا به دلخواه خود  برنامه ریزی کند.

درب های چند منظوره: راحت و مرکزی

درب ایمنی چند منظوره در طبقه اول قرار دارد. این درب ها فقط توسط افراد مجاز قابل دسترسی اند. این درب ها با درایو آچیلان در F FT500 برق و TZ 320 کار میکنند. درب به عنوان درب محافظ از اتش عمل میکند.همچنین به عنوان خروجی اضطراری قابل دسترس است. هنگامی که درب اتوماتیک باید باز شود با فشار دادن دکمه اضطراری کنترل واحد درب, این درب باز میشود. میتوان با فعال کردن سیستم های اعلام حریق، FTV 320 قفل اضطراری هم درب را بازکرد. درب داخلی مجتمع اداری نیز با انواع مختلف مجهز شده اند. برای مثال نمونه کارهای الکتریکی GEZE یا با درایوهای Powerturn و  یا یک سیستم کنترل میشوند. همانند درب آتش نشانی آنها به فن آوری مدیریت ساختمان شبکه  متصل می شوند . انها همچنین می توانند از طریق مدیریت ساختمان کنترل شوند

ظاهر درب مخفی و شبکه های هوشمند

GEZE با نیازهای اتوماسیون ساختمان در طراحی مدرن مطابقت دارد: درایو 7 سانتیمتر و  قفل اضطراری و اعتصاب الکتریکی وجود دارند. اینها را می توان بسیار محتاطانه به قسمت درب متصل کرد. درب اتوماتیک کنترل از راه دور ضد زنگ است. این دستگاه از جنس فولاد ضد زنگ  دارای یک صفحه نمایش LED با پس زمینه است .این درب کنترل به وضوح وضعیت درب را نشان می دهد.

یک ترکیب خوب: RWA و حفاظت از خروجی اضطراری در یک مجموعه

سیستم های نگهداری درب سیستم و کنترل تهویه مطبوع که در ساختمان رستوران شرکت وجود دارد هردو به وسیله ی ساختمان فن آوری مدیریت کنترل میشوند . خروجی اضطراری دو لایه امکان دسترسی آسان را فراهم می کند و در صورت آتش سوزی به عنوان یک تهویه مطبوع عمل می کند. اگر یک خطر تشخیص داده شود، مرکز کنترل سیستم MBZ 300 RWA Lock قفل IQ lock AUT را قفل می کند و به طور خودکار درب را از طریق درایو بازوی K 600 به طور کامل باز میکند. در عین حال، موتورهای استخراج دود توسط حالت هشدار کنترل پنل RWA فعال می شوند. حالت درب به طور خودکار به سیستم مدیریت ساختمان متصل می شود، و به مدیر ساختمان اجازه می دهد تا بلافاصله عمل کند: اگر وضعیت هشدار تنظیم مجدد شود، سیستم های باز نگه دارنده با استفاده از درب کشویی بسته و به طور خودکار قفل می شوند.

شبکه اتصالات درب و کنترل آب و هوا

سیستم های درب های شبکه پر از مزیت اند.این مزیت ها در حیطه تکنولوژی مدیریت ساختمان قرار دارد .برای مثال درب ها را می توان به صورت دستی برای تهویه طبیعی درتابستان تنظیم کرد . یا این سیستم ها میتوانند با استفاده از عملکرد باز نگه دارنده آچیلان در به طور الکتریکی درب ها را ببندند. از طریق فن آوری مدیریت ساختمان، مدیر ساختمان می تواند تعیین کند که دربهای بسته کدام دربها باشند. برای مثال تنظیم شود که پس از تمام شدن ساعت ادراری یک سری درب اتوماتیک مشخص بسته شود. حالت بسته شدن درب توسط سیستم مدیریت ساختمان میتواند به سیستم کنترل آب و هوایی متصل شود. پس می تواند درجه حرارت را به روشی کارآمد تنظیم کند. کنترل هوشمندانه درب به این ترتیب میتواند هم بهره وری انرژی را دوچندان کند هم از مشکلات پیشگیری کند. پس میتواند کارایی محصول را چندین برابر کند.


فرم در حال بارگذاری ...

اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

آچیلان در پنجره دوجداره

درب‌های اتوماتیک بدلیل دسترسی راحتی که برای یک ساختمان ایجاد می‌کنند و فواید گسترده‌ایی دارند، در محیط‌های صنعتی و عمومی بسیاری از آنها استفاده می‌شود. یکی از اصلی‌ترین مزایای آنها‌، راحتی‌ایی است که به همراه دارند

جستجو